Tips

Tappa inte mobilen i chokladpudding. Det fastnar så mycket pudding i laddnings-uttaget då.
 
 
 
Händelseförloppet efter att ha lyckats med detta:
1. Tittar chockat på mobilen som hamnat i skålen
2. Tar upp den och stirrar på den en stund medan jag försöker fatta vad som hänt
3. Skyndar mig in på toaletten och försöker få bort det mesta med toapapper
4. Inser att det fastnat chokladpudding i hålen. Bättre att skratta än att grina tänkte jag och börjar skratta åt hela situationen
5. Blir förbannad på mig själv och svär en lång barnförbjuden ramsa medan jag springer efter kameran för att dokumentera dumheten. Olyckan var ju redan skedd så lite bilder hit eller dit skulle väl inte spela någon roll?
6. Ber om råd på facebook och får rådet att prova att suga ur den med dammsugaren...tipset innan om ett sugrör lät alldeles för ohygieniskt
7. Fick bort det mesta och den gick som tur var både att prata i och att ladda...puh!
 
 
En kommentar publicerat i tips
Taggar: chokladpudding, tips
#1 - - Nisse:

Jag ser reklamen framför mig " IPhone - Nu med smak av chokladpudding ". Man kanske kunde gjuta IPhones i choklad
och använda skal av marsipan i olika färger. Affärsidé ?
Igår kom det en tjej från Hudiksvall till jobbet. Hon går en lastbilsutbildning där. Pga. att hon träffat en kille som bor i
Lidköping så gör hon sin praktik här nere. Vad gör man inte för kärleken.
Man kan nog göra en laddare med lakritssnöre som sladd också .
Får nog sluta innan det spårar ur fullständigt. Ha det bra.


Svar: haha nja godistillverkning tror jag att jag överlåter till någon annan, kul idé dock xD
★ Cochise