Ett sent farsdagsfirande

Mamma var på vift när det var fars dag så vi firade det en helg för sent - men vad gör väl det?
Vi bjöd på en uppskattad middag här hemma och det är alltid lite roligt att få ta fram finporslinet ;)
....nu antar jag att de får stå i skåpet till julafton :)

Nu håller jag på att rensa och möblera om i kontoret. Det liksom förvandlas och växer tillsammans med företaget. Jättekul! Just nu ser det dock ut som hej-kom-och-hjälp-mig här men jag vet att det blir bra när det är klart :) Bilder kommer när det är färdigt för jag tvivlar att någon vill se bilder på det rådande kaoset xD
Men det kliar också så mycket i fingrarna på mig efter julsakerna som faktiskt kommit ner från vinden och nu står och väntas på att få packas upp....snart så ;) Har lovat mig själv att röja undan det mesta till kontoret innan jag tar tag i julen så då har jag en liten morot!

 


 
 
En kommentar publicerat i Hemma hos oss
Taggar: bordsdekoration, bordsdukning, fjäder, ljusbricka, mateus, servis
#1 - - Johanna:

Jätte mysig dukning verkligen!

Svar: Tack! :D
★ Cochise