I'm back!

MEN HEJ!
Efter den längsta bloggpausen någonsin under dessa 6 år som jag haft den här bloggen så är jag äntligen tillbaka! Saker har börjat rulla på och jag känner att jag åter igen börjar få kontroll över saker och ting...och det bästa av allt är att jag samlat på mig en massa inspiration och idéer till nya blogginlägg!

Jag ser att många av er fortfarande tittar in här och det är så himla roligt att se, tack för att ni hänger kvar ♥
Jag ser fram emot att hänga här inne själv också hädanefter :)

Börjar med att visa min nya profilbild jag tog i studion igår. Jag ville ha något utöver den vanliga selfien och tycker att jag lyckades rätt bra ;) Den har fått äran att agera profilbild inne på Cochise Fotografis facebooksida och även här på bloggen som ni ser i menyn.



 
2 kommentarer publicerat i Ytligheter
Taggar: dagsljusstudio, porträtt, selfie, självporträtt, studio, studioporträtt
#1 - - Iréne:

Sååå kul att gå in och se ett inlägg :) Tänkte nästan höra av mig då jag saknat dig och dina underbara inspirerande inlägg! ...men förstår verkligen att det är skönt med en paus - men hjärtligt välkommen tillbaka! Stor kram till dig! :)

Svar: Vad snabb du var att se inlägget! :D Men tusen tack Iréne! Det känns roligt att börja blogga igen, trodde för ett tag att jag inte skulle få tillbaka blogginspirationen men rätt vad det var så var den här igen och det är superskönt! :) Kram på dig med!
★ Cochise

#2 - - Johanna:

Underbar bild!

Svar: Tack så mycket! :D
★ Cochise