TACK!

Alltså WOW vilken respons jag fått av både nära och kära, kända och okända runt om mig efter jag gick ut med att jag sagt upp mig! Ett stort TACK till alla er som stöttar, ni är guld värda!

Jag trodde att jag skulle få höra kommentarer som "hur tror du att du ska kunna leva på att fotografera?", "idag vill alla bli fotografer, det kommer du inte kunna tjäna några pengar på"....osv...men faktiskt så har inte en enda sagt så. Inte högt till mig iallafall ;)
Istället har jag fått höra hur modig jag är som tar steget, att jag är inspirerande, att jag kommer greja det och så har jag fått lyckönskningar till tusen. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på hur många som stöttat mig. 

Bland annat fick jag detta meddelande av en fin människa: 
"Hejsan. Ja läste att du sagt upp dig. Jag måste bara få säga till dig hur mycket jag beundrar ditt mod. Många gånger tänker jag också att jag skulle vilja göra samma sak men vågar inte, vet inte vad jag skulle göra annars. Men jag vill inte heller se tillbaka på mitt liv och ångra att jag aldrig tog steget. Därför är det så skönt att veta att det finns folk som faktiskt tar mod till sig och följer sitt hjärta. Du inspirerar mig, det ville jag bara tala om för dig. Kramar"

Ni ska bara veta hur mycket era kommentarer har hjälpt mig i detta. För det är jag tacksam ♥

Och vet ni vad? Om jag inte lyckas med detta så är det inte hela världen. Jag har vunnit bara genom att försöka. 
Hur det än slutar så går kommer jag bli många erfarenheter rikare och förhoppningsvis lite klokare och redo att ta mig an nya utmaningar som livet ger mig :) Jag ser positivt på 2015!
 
#1 - - Malin-Gravid, mamma och änglamamma:

Åå det hade jag missat! Men stort grattis och lycka till! Härligt med folk som vågar! :) <3

Svar: Tack snälla!! <3
★ Cochise

#2 - - Elin Gåhlin:

Du är en stor inspiration! Kommer själv stå mellan det valet när det är dags att välja gymnasium... Då är det verkligen underbart att se människor som du!

Svar: Tack snälla! Önskar dig ett stort lycka till!
★ Cochise

#3 - - Johanna:

Stor kram och lyckönskningar inför framtiden! kanske vågar jag ta steget ut i det okända snart också, för det är ju precis som du säger; man vill inte titta tillbaka på livet och ångra de val som man gjorde, ångra de vägar som man aldrig vågade gå. Tack för att du vågar och inspirerar!

Svar: Tack själv!! Tuta och kör :D Kram!
★ Cochise