Julvardagsrum

Kom på att jag ju bara visat vårat julkök och inte resten av hemmet :)
Här är då årets variant av julvardagsrummet
 
#1 - - Jeanette♥:

Jättemysigt:)

#2 - - carro:

Verkligen supermysigt:) vill också julfixa sådär:)

Svar: Tack, ja man njuter verkligen här hemma nu i juletider :)Men vad stoppar dig? Kommer lägga upp lite tips om någon dag här i bloggen hur man kan pyssla ihop fina inredningsdetaljer gratis så du får gärna komma tillbaka och ta en titt :)
★ Cochise

#3 - - Jennifer Andersson:

Gud vad mysigt!
Ser verkligen super-juligt ut! :)

Svar: Tack snälla :)
★ Cochise

#4 - - Anna:

Väldigt fint du har gjort inför jul!

Svar: Tack så mycket! :)
★ Cochise

#5 - - beciell:

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här på julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

#6 - - Lina Mellberg:

Va fint!!

Svar: Tack så mycket! :)
★ Cochise

#7 - - Lin @ Lin's Little Treats:

Hej Cochise! Får jag flytta in hos dig? Jag lovar att baka scones o kakor till dig varje dag!
Nä men allvarligt, har kollat igenom din blogg, fy tusan va snygg inredning du har. Precis i min smak. Underbara bilder. Grymt bra jobb!
/Lin

Svar: åh vilket frestande erbjudande, kan du göra cheescake eller pannacotta också så är du välkommen! haha :)Men tack så mycket snälla du! God jul på dig!
★ Cochise

#8 - - Klokare bestyr | Med liten i famnen ♥:

Helt underbart fint<3 Vill också pynta sådär fint!

Svar: Tack så mycket snälla du!Vad stoppar dig? :) Man kan få väldigt mysigt med enkla medel, kommer lägga ut några inlägg om enkla och gratis julpyssel om någon dag här så titta gärna in igen om du vill :) God jul på dig!
★ Cochise

#9 - - Sofia:

Så himla fint! :-)

Svar: Tack snälla! God jul på dig! :)
★ Cochise

#10 - - Paulina Suonvieri:

det ser helt underbart ut! vårat hus är verkligen julpyntat men jag önskar jag kunde få min mami att julpynta ännu mer! :D

Svar: Tack snälla! Du får julpynta i rummet istället, eller smyga fram lite julsaker här och där ;)
★ Cochise

#11 - - Charlotte:

Myspys!

Svar: Tack! Ja här trivs vi bra :) God jul på dig!
★ Cochise

#12 - - Becca:

Åh, vad mysigt !

Svar: Tack så mycket!!
★ Cochise

#13 - - aliengirl- art is my life:

Verkligen julaktigt! :D
Kuddarna gillar jag jättemycket med den där julkänslan. ^^

Svar: Tack! :)Hade mer röda traditionella julkuddar förra året, men den här blandningen blev ändå väldigt julig :) God jul på dig!
★ Cochise

#14 - - Ida Nilsson:

Fullt med julmys! Önskar att jag hade haft det sådär mysigt hemma också under julen, men gubben är inte alltför förtjust. Han skulle helst bara velat ha framme ljusstakar! ^^

Svar: Ajdå, ja då är det inte så lätt. Men man kan ju alltid göra det mysigt utan just de traditionella julsakerna. En massa ljus, mysiga kuddar och ljusslingor :)Själv har jag den turen att jag får göra vad jag vill så det är skönt. God jul på dig!
★ Cochise

#15 - - jessie:

Åh vad mysigt, det är som att det är taget från en tidning! :)

Kram <3 /Jessie

Svar: Men åh tack snälla, den bästa beröm man kan få <3God jul på dig!
★ Cochise

#16 - - Charlotte:

Sv: Tack detsamma! :)

#17 - - Liie:

Juligare än så här kan det ju inte bli! och vad roligt att du hamnat på startsidan! :D

Svar: Tack!! Ja det var verkligen jättekul! Har aldrig varit där förr :) Såg förresten att du fick vara med på elogemagazine! Kul! Tror att jag rekommenderade din blogg till dem för lääänge sen :)
★ Cochise

#18 - - Liie:

Jag var på startsidan en gång alldeles när jag börjat blogga på min nuvarande blogg för nästan exakt 3 år sedan, minns att jag var sååå glad över att ha fått 145 besökare den dagen motför mina annars 30 :) Ja det var roligt att få vara med där och tack för att du rekommenderat mig :)

#19 - - annsoh:

Hejsan! kör i gång dagens blogg!
skulle vara jätte kul om du ville vara med!
Gå in och anmäl dig genom och skriva *jag är med *
Ny vinnare varje dag! kram!
http://annsoh.myshowroom.se/dagens-blogg-anmal-dig-2/#comment

#20 - - Malin :

Åh va mysigt! :)

Svar: Tack så mycket :)
★ Cochise

#21 - - stephanie:

gud vad mysigt! :)

Svar: Tack så mycket :)
★ Cochise

#22 - - LORISSA LOVEBOMB:

så fantastiskt juligt :D LOVE IT!

Svar: Tack så mycket! Kul att det gillas :)
★ Cochise

#23 - - Ninni - Vimsiga mamman:

så himla fint =)

Svar: Tack snälla :)
★ Cochise

#24 - - Johanna:

Så mysigt och fint!!! Gillar din blogg skarpt. Lägger till dig på bloglovin^^

Svar: Tack snälla! Och vilka fina smycken du gör!! :)
★ Cochise

#25 - - Karin:

Vad mysigt och juligt du har det! Jätte fint juh!!

Svar: Tack så mycket :) Julen är den bästa tiden på året enligt mig så jag gör allt jag kan för att jula till det :)
★ Cochise

#26 - - Annie:

Jisses så mycket jul! Mysigt!

Svar: Tack! :)
★ Cochise

#27 - - Ystra Virvelsvans - No Poo-frälst:

Det ser så mysigt ut, speciellt där med gungstolen. Och jag önskar att jag också hade en gungstol :-)

Svar: Tack :) Ja gungstolar är ju helt underbara! Själv köpte jag min med tanken att måla den vit, men när jag fick hem den så hade jag inte hjärta att göra det...den är ju så otroligt vacker precis som den är :)
★ Cochise

#28 - - Cindy:

Vilken mysig julstämning! :)

Svar: Tack! Julen är den bästa tiden på året enligt mig så då går jag fullt ut :)
★ Cochise

#29 - - michaela- med syskon i magen ♥:

WOW så otroligt fiiiint!

Svar: haha tack snälla :)
★ Cochise

#30 - - 2-barns-mamman:

Så himla mysigt! Juligt så det förslår :)

#31 - - Linnéa Östling:

Juliga fina bilder

Svar: Tack så mycket :)
★ Cochise

#32 - - Viktoria:

WOW, vilket otroligt vackert hem !! En riktig juldröm :)

Svar: Tack snälla!! Och vilken härlig blogg du har! :) God jul på dig!
★ Cochise

#33 - - Junitjej:

Åh, så fint!

Svar: Tack så mycket :)
★ Cochise

#34 - - filippa:

Åh vilken myshörna! :) Kram

Svar: Tack så mycket :)
★ Cochise

#35 - - Andjela:

Så fina bilder :)!
Trevlig helg!

Svar: Tack så mycket och detsamma! :)
★ Cochise

#36 - - Gabriella:

Härliga bilder, så mysigt och hemtrevligt det ser ut!=)

Svar: Tack snälla, ja vi trivs himla bra här :)
★ Cochise

#37 - - Arina:

Gud vad fint! Skulle inte du kunna tipsa om lite jultips? skulle vilja ha mitt rum mer juligt :)

Svar: Tack snälla! Absolut kan jag det! Hade tänkt göra det i helgen om jag hinner så titta gärna in igen :)
★ Cochise

#38 - - Emma Julmust:

VINN 3 BACKAR APOTEKARNES JULMUST LAGOM TILL JULAFTON!

http://julmust.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-3-backar-med-apotekarnes-julmust.html

#39 - - Sofia:

Jättefint! Var kommer ugglekudden i gungstolen ifrån? :)

#40 - - tiabo.blogg.se:

Såg nu att du har en egen butik där kudden finns. Den var väldigt fin!

Svar: Tack så mycket det var kul att höra att du tycker om den :)
★ Cochise

#41 - - Jennie:

Åh vad fint du har.....

Svar: Tack så mycket :)
★ Cochise

#42 - - Linda Cathrine:

Så juligt och fint det va!! Julen är så otroligt mysig

Svar: Tack! Ja julen är den bästa tiden på året enligt mig - bara en massa mys :)
★ Cochise

#43 - - Fröken Tö:

Åh vad juligt och fint du har det! Riktigt inspirerande bilder! :)

Svar: Tack det är alltid kul om man kan inspirera någon :)
★ Cochise

#44 - - Daniella:

Så mysigt det ser ut :D
Föresten, din blogg är så fin, älskar designen ^^

Svar: Åh tack snälla! God jul på dig!
★ Cochise

#45 - - Nina:

Men ååh va mysigt!! Mitt vardagsrum som jag tycker är julpyntat är ju ingenting emot ert. Jättefint :)

Svar: Haha ja alla är vi olika, huvudsaken är att man trivs :) Trevlig kväll!
★ Cochise

#46 - - yasmine modell mamma och fru:

myyysigt
allt bra?
kraam

#47 - - Malin:

Åh myspys.. om ändå jag också kunde pynta så :)

Svar: Tack snälla, men vad stoppar dig? :) Man kan få väldigt julmysigt med enkla medel :)
★ Cochise

#48 - - Malin:

SV: Jo självklart, och en vacker dag så! För tillfället försöker jag få min sambo att vänja sig bara vid tanken på julGARDINER ^_^

Svar: Haha jaha du har en liten stoppkloss där hemma ;) Ja då förstår jag att det inte är lätt. Själv har jag fördelen att jag får göra som jag vill, vilket är väldigt skönt :)Lycka till med övertalningen och god jul på dig!
★ Cochise

#49 - - Malin:

God jul!

#50 - - Betty Bones:

MEN ÅH, vad mysigt :O

Svar: Tack :) :)
★ Cochise

#51 - - dakota:

WOW! Det ser riktigt mysigt ut!!!
GOD JUL

Svar: Tack och detsamma!! :)
★ Cochise

#52 - - Marie:

Ohh så fint, så underbar juldekorationer =D

Svar: Tack snälla :)
★ Cochise

#53 - - lina':

ååhh vad mysigt!! Längtar till julen nuuu :

Svar: Tack! Ja jag har redan börjat längta efter julen jag med, fast en sak i taget - hösten först haha :)
★ Cochise